Scouts Canada is experiencing technical difficulties that are affecting some of our websites. Our IT team is working diligently to bring these sites back online. We apologize for the inconvenience and appreciate your patience. For additional support, please contact your Council Office or the Scouts Canada help centre at helpcentre@scouts.ca

Scouts Canada éprouve présentement des difficultés techniques sur certains de ses sites web. Notre équipe de TI travaille assidûment à remettre ces sites en état. Nous nous excusons pour ces inconvénients et nous vous remercions de votre patience. Pour obtenir du soutien supplémentaire, veuillez communiquer avec votre bureau de conseil ou avec le centre d’assistance de Scouts Canada à helpcentre@scouts.ca.